Toode lisatud korvi
Toode lisatud ostukorvi
Ostukorv

Ostukorvis ei ole tooteid.

Ostu- ja tagastustingimused

Toodete valimine

  1. Orkla tooteid on võimalik osta liikudes lehele hulgipood.orkla.eu
  2. Tooteid saab lisada ostukorvi nii nimekirja kui toodete detailvaates.
  3. Ostukorv asub menüüribal ja kuvab ka tellimuse kogumaksumust (koos transporditasu, võimaliku taara panditasu ja KM-iga).
  4. Peale toodete valikut tuleb liikuda ostukorvi vaatele, klikkides ostukorvi lingile.

Ostukorv

  1. Ostukorvi vaates on võimalus veel tellimust täpsustada muutes koguseid või eemaldades tooteid.
  2. Ostukorvi miinumtellimuse summa on 200 eur +km
  3. Pangalinki või krediitkaarti makseviisina kasutades sisaldub hinnas käibemaks.
  4. Tellimuse kinnituseks saabub sisestatud e-posti aadressile e-kiri vastava sisuga.

Tellimuse vormistamine

  1. Tellimuse vormistamiseks on vaja vormi sisestada isiku andmed
  2. Eraisik peab sisestama: Eesnimi, Perenimi, e-mail, kontakttelefon ja tarneaadressi
  3. Ettevõttena tellides tuleb lisaks sisestada ka registreerimisnumber, kontakttelefon ja vajadusel kirjeldada nii juriidiline aadress, kui ka eraldi kauba vastu võtmise aadress.
  4. Tarneaadressi sisestamist alustada tänavast või külast ja oodata, kuni ilmub sobiv aadress ja siis see valida.
  5. Peale tarneaadressi kinnitamist saab valida soovitud tarneaja ilmunud väljast.

Toodete tarne ja selle tingimused

  1. Kaupade kohale toomine toimub ainult Eesti Vabariigi piires.
  2. Tarneaegade valik oleneb kohale toimetamise aadressist. Tarned erinevatesse piirkondadesse on võimalikud enamjaolt 1 kuni 2 korda nädalas.
  3. Tarne toimub valitud päeval vahemikus kell 8.00 – 17.00.
  4. Tellijal on kohustus tagama valitud kuupäeval toodete vastuvõtu.
  5. Tarne muutustest on tarnija kohustatud tellijat koheselt telefoni teel teavitama.

Toodete tarne ja  tingumused välismaale ( EL, UK, Norra, Šveits) 

  1. Ostukorvile on lisatud kaalupiirang 35kg ühe tellimuse kohta. Ostukorvi vaates on võimalus veel tellimust täpsustada muutes koguseid või eemaldades tooteid.
  2. Välisriikidesse kauba kohale toomine toimub Euroopa Liidu riikidesse ja lisaks UK-sse, Norra ja Šveitsi.
  3. Kaupa ei saa tellida Kanaari saartele ja Ålandile.
  4. Tellimuse ettevalmistamise aeg Orkla Eesti AS laost kuni 7 tööpäeva jooksul, lisandub pakivedaja kohale toimetamise aeg 2-5 tööpäeva.
  5. Ostja tasub kauba kohaletoimetamisega kaasnevad kulud.
  6. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kauba kaalust,  ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist ning transpordi maksumus arvutatakse ostukorvis – kohale toomise maksumus on näha peale toodete, riigi ning postikoodi valimist ostukorvis.
  7. Kaupa Eestist välja tellides ei rakendu tasuta transpordi piirmäär. 
  8. Kui pakk on üle antud vedajale ja valmis lahkuma Orkla Eesti AS laost, saabub teie tellimusele sisestatud e-mailile link paki jälgimiseks, millelt saate igal hetkel oma paki staatust vaadata.
  9.  DHL jälgimise lehele saad liikuda vajutades SIIA
  10. Saadetistele UK-sse, Norra ja Šveitsi lisanduvad tollimaksud, mis ei ole tellimuse maksumusse sisse arvestatud.
  11. Tollimaksude tasumiseks saate vastava teavituse, kui kaup on jõudnud tollipunkti. Uuri lisaks siit!
  12. Tellimuste ettevalmistamise aeg võib pikeneda, kui tellimuse ettevalmistamise aeg satub riigipühale. Kui riigipüha satub tööpäevale, nihkub maksimum ettevalmistusaeg võrdselt riigipühale langevate päevade arvu võrra edasi. 

Tellimuse eest tasumine

  1. Eraisikul ja juriidilisel isikul on maksevõimalusteks pangalink (Coop, LHV, Luminor, SEB, Swedbank) või krediitkaart (Mastercard, Maestro, Visa).
  2. Ettevõttel on võimalik tellida ka arvega/e-arvega.
  3. Ettetellimisel olevaid tooteid on võimalik osta ka ettemaksuarvega. (võimalus on avataud hooajaliselt nt jõuluperioodil valitud kaubale)
  4. Ettemaksuarve puhul peab arve olema tasutud hiljemalt kolm tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist, tellimus liigub töötlusele peale tasumist,
  5. Riigiasutustele edastatakse elektroonselt e-arve hiljemalt 1 tööpäev peale kauba tarnimist.
  6. Lepingulistele klientidele kehtib lepingus sõlmitud maksetähtaeg.
  7. Tellimuse eest saab tasuda ainult eurodes.
  8. Tellimuse kinnituseks saabub sisestatud e-posti aadressile e-kiri vastava sisuga

Tellimusest loobumine ja kauba tagastamine

  1. Tellimusest loobuda või tellimust muuta saab hiljemalt kolm tööpäeva enne tarneaega ekirja teel hulgipood@orkla.ee
  2. Müüjal on õigus loobuda kauba müümisest olukorras, kus tehnilise vea tõttu on Veebipoes pakutava toote hind muutunud/muudetud võrreldes vastava toote tavalise turuhinnaga ebamõistlikult odavaks (hinnaviga), kauba juures puudub selgesõnaline info, et tegemist on kaubale kehtestatud erihinnaga ja kaup on Ostjale üle andmata.
  3. Toodete tagastuseavalduse üks koopia saata emailiga aadressile hulgipood@orkla.ee ning teine koopia anda üle koos toodetega Orkla Eesti AS laos E-R kell 9.00 – 16.00 aadressil Põrguvälja tee 6, Lehmja, Rae vald, 75306 Harjumaa.
  4. Toodete tagastamiseks vajaliku transpordi organiseerib ja kulud kannab klient.
  5. Tellimusest loobuda ja tooted tagastada on õigus juhul, kui tooted on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis ja hoiustatud ning transporditud tootele arve-saatelehel toodud tingimustel (k.a. temperatuur).
  6. Tagasimaksed, mida müüja teostab vastavalt käesolevatele tingimustele, tehakse 7 tööpäeva jooksul alates tellimuses kindlaks määratud üleandmise kuupäevast. Tagasimaksed tehakse ostja samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.
  7. Juhul, kui ostja on tellimusest taganenud ja tagastatud tooted on nõuetekohased, tagastab müüja ostjale tellimuse maksumuse ilma kohaletoimetamise tasuta 7 kalendripäeva jooksul toodete tagasivõtmisest.