Ostu- ja tagastustingimused
Ostu- ja tagastustingimused
Toodete valimine
- Orkla tooteid on võimalik osta liikudes lehele hulgipood.orkla.eu
- Tooteid saab lisada ostukorvi nii nimekirja kui toodete detailvaates.
- Ostukorv asub menüüribal ja kuvab ka tellimuse kogumaksumust (koos transporditasu, võimaliku taara panditasu ja KM-iga).
- Peale toodete valikut tuleb liikuda ostukorvi vaatele, klikkides ostukorvi lingile.
Ostukorv
- Ostukorvi vaates on võimalus veel tellimust täpsustada muutes koguseid või eemaldades tooteid.
- Ostukorvi miinumtellimuse summa on 200 eur +km
- Pangalinki või krediitkaarti makseviisina kasutades sisaldub hinnas käibemaks.
- Tellimuse kinnituseks saabub sisestatud e-posti aadressile e-kiri vastava sisuga.
Tellimuse vormistamine
- Tellimuse vormistamiseks on vaja vormi sisestada isiku andmed
- Eraisik peab sisestama: Eesnimi, Perenimi, e-mail, kontakttelefon ja tarneaadressi
- Ettevõttena tellides tuleb lisaks sisestada ka registreerimisnumber, kontakttelefon ja vajadusel kirjeldada nii juriidiline aadress, kui ka eraldi kauba vastu võtmise aadress.
- Tarneaadressi sisestamist alustada tänavast või külast ja oodata, kuni ilmub sobiv aadress ja siis see valida.
- Peale tarneaadressi kinnitamist saab valida soovitud tarneaja ilmunud väljast.
Toodete tarne ja selle tingimused
- Kaupade kohale toomine toimub ainult Eesti Vabariigi piires.
- Tarneaegade valik oleneb kohale toimetamise aadressist. Tarned erinevatesse piirkondadesse on võimalikud enamjaolt 1 kuni 2 korda nädalas.
- Tarne toimub valitud päeval vahemikus kell 8.00 – 17.00.
- Tellijal on kohustus tagada valitud kuupäeval toodete vastuvõtt.
- Tarne muutustest on tarnija kohustatud tellijat koheselt telefoni teel teavitama.
Toodete tarne ja tingumused välismaale
- Ostukorvile on lisatud kaalupiirang 35kg ühe tellimuse kohta. Ostukorvi vaates on võimalus veel tellimust täpsustada muutes koguseid või eemaldades tooteid.
- Välisriikidesse kauba kohale toomine toimub üle maailma.
- Kaupa ei saa tellida Kanaari saartele ja Ålandile.
- Tellimuse ettevalmistamise aeg Orkla Eesti AS laost kuni 7 tööpäeva jooksul, lisandub pakivedaja kohale toimetamise aeg 2-5 tööpäeva.
- Ostja tasub kauba kohaletoimetamisega kaasnevad kulud.
- Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kauba kaalust, ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist ning transpordi maksumus arvutatakse ostukorvis – kohale toomise maksumus on näha peale toodete, riigi ning postikoodi valimist ostukorvis.
- Kaupa Eestist välja tellides ei rakendu tasuta transpordi piirmäär.
- Kui pakk on üle antud vedajale ja valmis lahkuma Orkla Eesti AS laost, saabub teie tellimusele sisestatud e-mailile link paki jälgimiseks, millelt saate igal hetkel oma paki staatust vaadata.
- DHL jälgimise lehele saad liikuda vajutades SIIA
- Saadetistele võivad lisanduda tollimaksud, mis ei ole tellimuse maksumusse sisse arvestatud.
- Tollimaksude tasumiseks saate vastava teavituse, kui kaup on jõudnud tollipunkti. Uuri lisaks siit!
- Tellimuste ettevalmistamise aeg võib pikeneda, kui tellimuse ettevalmistamise aeg satub riigipühale. Kui riigipüha satub tööpäevale, nihkub maksimum ettevalmistusaeg võrdselt riigipühale langevate päevade arvu võrra edasi.
Tellimuse eest tasumine
- Eraisikul ja juriidilisel isikul on maksevõimalusteks pangalink (Coop, LHV, Luminor, SEB, Swedbank) või krediitkaart (Mastercard, Maestro, Visa).
- Ettevõttel on võimalik tellida ka arvega/e-arvega.
- Ettetellimisel olevaid tooteid on võimalik osta ka ettemaksuarvega. (võimalus on avataud hooajaliselt nt jõuluperioodil valitud kaubale)
- Ettemaksuarve puhul peab arve olema tasutud hiljemalt kolm tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist, tellimus liigub töötlusele peale tasumist,
- Riigiasutustele edastatakse elektroonselt e-arve hiljemalt 1 tööpäev peale kauba tarnimist.
- Lepingulistele klientidele kehtib lepingus sõlmitud maksetähtaeg.
- Tellimuse eest saab tasuda ainult eurodes.
- Tellimuse kinnituseks saabub sisestatud e-posti aadressile e-kiri vastava sisuga
Tellimusest loobumine ja kauba tagastamine
- Tellimusest loobuda või tellimust muuta saab hiljemalt kolm tööpäeva enne tarneaega ekirja teel hulgipood@orkla.ee
- Müüjal on õigus loobuda kauba müümisest olukorras, kus tehnilise vea tõttu on Veebipoes pakutava toote hind muutunud/muudetud võrreldes vastava toote tavalise turuhinnaga ebamõistlikult odavaks (hinnaviga), kauba juures puudub selgesõnaline info, et tegemist on kaubale kehtestatud erihinnaga ja kaup on Ostjale üle andmata.
- Toodete tagastuseavalduse üks koopia saata emailiga aadressile hulgipood@orkla.ee ning teine koopia anda üle koos toodetega Orkla Eesti AS laos E-R kell 9.00 – 16.00 aadressil Põrguvälja tee 6, Lehmja, Rae vald, 75306 Harjumaa.
- Toodete tagastamiseks vajaliku transpordi organiseerib ja kulud kannab klient.
- Tellimusest loobuda ja tooted tagastada on õigus juhul, kui tooted on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis ja hoiustatud ning transporditud tootele arve-saatelehel toodud tingimustel (k.a. temperatuur).
- Tagasimaksed, mida müüja teostab vastavalt käesolevatele tingimustele, tehakse 7 tööpäeva jooksul alates tellimuses kindlaks määratud üleandmise kuupäevast. Tagasimaksed tehakse ostja samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.
- Juhul, kui ostja on tellimusest taganenud ja tagastatud tooted on nõuetekohased, tagastab müüja ostjale tellimuse maksumuse ilma kohaletoimetamise tasuta 7 kalendripäeva jooksul toodete tagasivõtmisest.